هتل های 5 ستاره روسیه
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل رککو فرت آستریا روسیه

هتل رککو فرت آستریا روسیه که واقع در شهر بزرگ سنت پترزبورگ در روسیه می باشد،از جمله بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره روسیه است.این هتل به کلیسای سنت ایزاک بسیار نزدیک بوده و تا میدان کاخ ، موزه هرمیتاژ و خیابان نوسکی تنها 10 دقیقه پیاده روی دارد.در واقع موقعیت و امکانات بسیار خوب این هتل باعث جذب گردشگران تور روسیه شده است.

هتل رککو فرت آستریا روسیه دارای سالن استراحت و تفریح می باشد که میهمانان تور روسیه می توانند در آنجا به خوردن چای و قهوه همراه با پخش موسیقی ملایم مشغول شوند.همچنین این هتل یک تریای شیک و رستوران نیز دارد که  که در آن غذاهای اصیل روسی طبخ می شود.این هتل دارای یک سالن رقص و تالار به نام Winter Garden بوده که ظرفیت آن به اندازه ۴۵۰ میهمان می باشد.Admiralteyskiy نیز برای مسافران روسیه که به تاریخ،فرهنگ و موزه علاقمندند،گزینه مناسبی است.

امکانات هتل رککو فرت آستریا روسیه:

هتل رککو فرت آستریا روسیه در کل 211 اتاق دارد که طراحی همه آنها بسیار شیک و لوکس بوده و زیبایی دوچندانی به اتاق ها بخشیده است.از جمله امکانات رفاهی هتل نیز می توان به:رستوران،کافی شاپ،سالنماساژ، سولاریوم و سونا ،مرکز اسپای مجهز،امکان ورزش در سالن تناسب اندام،سرویس دهی فوق العاده،راهنمای تور،دستگاه خود پرداز و...اشاره کرد که میهمانان تور روسیه با استفاده از این امکانات سفر آرام و بدون دغدغه ای را تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ساووی موسکو روسیه

هتل 5 ستاره ساووی موسکو روسیه که از بهترین و قدیمی ترین هتل های مسکو محسوب می شود،در مرکز پایتخت روسیه قرار گرفته و در سال 2005 بازسازی آن انجام شده و به عنوان یکی از عضو های معتبر هتل های لوکس جهان انتخاب شده است. فاصله این هتل با اماکنی مانند بولشوی و معالی تئاتر، میدان سرخ، موزه کرملین، بوتیک مد روز و کافه ها بسیار نزدیک می باشد.هتل ساووی موسکو روسیه اکنون به بالاترین سطح از تجمل و رفاه و آسایش برای مسافران تور روسیه رسیده است.

هتل ساووی موسکو روسیه اتاق هایی لوکس با طراحی به سبک ایتالیایی دارد.از امکانات این اتاق ها می توان به تلویزیون LDC, تخت های کوین سایز , تشک های ارتوپدی و بالش ضد حساسیت , مینی بار و آب معدنی، اینترنت رایگان و...اشاره کرد. غذاهای روسی نیز در رستوران برای مسافران تور روسیه سرو می شود و در محیط دنج  هتل قهوه و سایر غذاهای سبک و شیرین ارائه می شود.همچنین امکانات آبگرم در هتل شامل استخر شنای سرپوشیده، یک مرکز سلامتی و ماساژ شیاتسو می باشد. هتل دارای یک مرکز تناسب اندام با کلاس های تناسب اندام و سالن ورزش نیز می باشد.

امکانات هتل ساووی موسکو روسیه:

روم سرویس 24 ساعته, ترانسفر فرودگاهی, شاتل, اتاق ماساژ, اسپا, استخر, سونا, جکوزی, حمام آفتاب, اینترنت پر سرعت, خشکشویی, اتو شویی, سالن ورزشی, سیستم تهویه عالی, رستوران, کافی شاپ ،پارکینگ رایگان و...از جمله از امکانات رفاهی هتل ساووی موسکو روسیه به شمار می روند که میهمانان تور روسیه می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه

هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه هتلی 5 ستاره و بسیار مجلل و شیک است که در مرکز شهر سوچی روسیه و مقابل موزه هنر واقع شده و مورد استقبال گردشگران تور روسیه قرار گرفته است.فاصله این هتل تا باغ گیاه شناسی سوچی کمتر از 15 دقیقه، تا بندرگاه تاریخی سوچی 10 دقیقه، و تا ساحل نیز کمتر از 10 دقیقه می باشد و دسترسی آسانی به مراکز گردشگری شهر دارد.همچنین این هتل تا فرودگاه بین المللی آدلر سوچی حدود 25 کیلومتر فاصله دارد.

هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه دارای 198 اتاق در 14 طبقه می باشد که همه اتاق ها دارای امکاناتی همچون:بالکن با دید به دریا، سیستم تهویه متبوع پیشرفته،یخچال ، تلویزیون LCD ،ماهواره ،اینترنت ،چای ساز و قهوه ساز، حمام با وان و دوش، سشوار و... می باشند.همچنین این هتل دارای رستورانی بسیار شیک و زیبا است که در آن انواع غذاهای قفقازی ، روسی و اروپایی برای مسافران تور روسیه طبخ می شود. کافه مویاما هتل نیز انواع نوشیدنی ها و کوکتل ها را به مسافرین عرضه کرده و آنها می توانند نوشیدنی های خود را در کافه کنار استخر هم میل نمایند.

 امکانات هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه:

از جمله امکانات هتل حیات ریجنسی سوچی روسیه می توان به رستوران( با دید به آشپزخانه)، کافی شاپ، استخر روباز( تمامی فصول)، باشگاه بدنسازی، سونا ، میز پینگ پنگ و بیلیارد ، ماساژ ،خشک شویی، صرافی، اینترنت، مینی بار ، پارکینگ رایگان و... اشاره کرد که میهمانان تور روسیه می توانند از آنها استفاده نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه

هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه از جمله هتل های 5 ستاره و شیک روسیه می باشد که در اصلی ترین خیابان مسکو واقع شده و تا میدان سرخ تنها 3 کیلومتر فاصله دارد.اماکن عمومی هتل، بسیار زیبا و مجلل بوده و امکانات رفاهی فراوانی را در اختیار مسافران تور روسیه قرار داده است.

هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه 215 اتاق دارد که دارای امکاناتی همچون: دکوراسیونی شیک و زیبا ،تلویزیون LCD ،پنجره های دو جداره ،تخت خواب های نرم ،تهویه مطبوع و ....می باشند.در رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی ، ژاپنی و اروپایی برای میهمانان تور روسیه سرو می شود.

امکانات هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه :

رستوران،باشگاه تناسب اندام ،اتاق جلسه کاملا مجهز،ترانسفر فرودگاه،اتاقهای تمیز و راحت،اینترنت رایگان،دستگاه خود پرداز ،سالن همایش و کنفرانس ، صندوق امانات ، کرایه اتومبیل و....از جمله امکانات هتل شرایتون پالاس مسکو روسیه می باشند که مسافران تور روسیه می توانند با استفاده از این امکانات اقامت خوب و خاطره انگیزی را در این هتل تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه از هتل های قدیمی وشناخته شده روسیه بوده که هتلی 5 ستاره محسوب می شود.این هتل به مرکز شهر و فرودگاه نزدیک می باشد و مسافران تور روسیه دسترسی آسانی به این مناطق دارند.همچنین این هتل تا ئاتر سوچی ،محل سیرک سوچی، باغ گیاه شناسی و مراکز خرید فاصله بسیار نزدیکی دارد و به همین دلیل مورد استقبال گردشگران واقع شده است.

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه 887 اتاق شیک و زیبا دارد که همه آنها با دکوراسیونی لوکس طراحی شده اند.این اتاق ها دارای امکاناتی همچون: حمام اختصاصی ، یخچال ، تلویزیون LCD و وای فای می باشند.هتل ژمچوژینا سوچی روسیه رستوران ها و کافه های شیک و مجللی دارد که انواع غذا های بین المللی و اروپایی در آنها طبخ می شود. همچنین میهمانان تور روسیه می توانند از سالن بدنسازی برای ورزش و استراحت خود استفاده نمایند.

امکانات هتل ژمچوژینا سوچی روسیه :

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه دارای امکاناتی از جمله:رستوران،کافی شاپ، تفریحات دریایی، سالن بدنسازی، آسانسور ،دسترسی به اینترنت ، سرویس شستشوی البسه ،تفریحات دریایی،چندین زمین تنیس و...می باشد که در اختیار مسافران تور روسیه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه پاییز 95

تور روسیه آذر 95

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه دی 95

تور روسیه بهمن 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره روسیه,بهترین هتل های روسیه, لوکس ترین هتل های روسیه, مجلل ترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: